JIRKŮV BLOG: Já jsem TVŮJ, ty jsi MŮJ

Napsáno: 07.08.10 , Autor:

Minulou noc jsem nemohl spát. Na internetovém portálu „youtube“ jsem si prohlížel různá videa. Většinou, když nemůžu spát, tak se na ně dívám. Je to takový fajn odkaz, co se všechno ve světě děje. Tentokrát jsem zabrousil do tématu „gay pride“. Během posledních týdnů se to na webu hemží stovkami fotografií z těchto akcí po celém světě.

„Jaká je reakce veřejnosti na podobná videa z reportáží v televizním zpravodajství?“

„Mě to nepřekvapuje!“. To jsou slova, která podle mě, vypustí většina lidí při pohledu na tancující polonahé muže potřené olejem nebo třpytkami. Gay-Pride  je taková poslední tečka či završení toho, co si o nás většina lidí myslí.
Původní myšlenka pochodu se někam vytratila. Už to nejsou srazy na podporu práv homosexuálů. Podle mého názoru se z Gay-Pride stala šílená fraška, která jen utvrzuje veřejnost, jací opravdu jsme.

Z homosexuality se staly prapodivné módní trendy. Osobně beru život gaye za naprosto normální věc. Bohužel si většina z nás, gayů ze své orientace vytvořila specifický životní styl a bláhově si myslí, že s tímto přístupem zapadnou do společnosti, popřípadě tzv. změní svět :-)
Na jedné straně si můžeme skoro každý týden přečíst, jak různé gay organizace bojují za práva homosexuálů – pro normální život. Váhy mají však i druhou stranu, kde současný styl života gayů táhne původní myšlenku hodně dolů. Počínaje gay bary s různými „dark roomy“ a konče právě zmiňovanou „gay pride“.

„Jsme pořád takové terno?“

Většinou jsem považoval gaye za muže s vytříbeným stylem. Gay byl vždycky hezky upravený. Odjakživa se staral o svůj zevnějšek. Měl spoustu zájmů a koníčku, ve kterých se zdokonaloval. Většina žen velmi často podléhala tomuto snu dokonalého muže. „A co dneska?“
Stala se z nás jen taková evolučně nadřazená rasa žen. Z extrému do extrému. Nakupování,drbání, ojetí všeho – co se kolem nás pohne  a věčné si stěžování na život … a to byl jen příklad.
Jsme pro ženy pořád takové terno, nebo se nám už vyhýbají obloukem s myšlenkou, že mít nás doma,
tak se z nich vlastně stanou lesbičky :-)

„Pokud stále všude roztrubujeme, že jsme normální, tak proč se většina normálně nechová?“

Dnešní komunitu zajímají hlavně peníze a sex. To jsou věčná témata buzinců a převážně vykroucených karikatur, jenž možná kdysi byly gayové a nyní nevíme, zda jsou to ženy či muži anebo hermafroditi.  Nedílnou součástí života gayů je promiskuita. V televizi se stále mluví o počtu partnerů u žen a mužů. Ano sexualita a sex je velkým otevřeným tématem celé společnosti bez rozdílu sexuální orientace.  Kdyby však zveřejnili, kolik má průměrně partnerů taková průměrná pražská buznička, asi by se divili.

Osobně žiju už přes dva roky mimo gay komunitu. Nechodím poskakovat do barů typu „Valentino“, nestřídám partnery – jak na běžícím pásu a nedělám ze svého života něco víc, nežli je! Žiju naprosto normální život a jsem za to rád …
Tyto aspekty bychom si měli my gayové měli uvědomit a pokud chceme, aby jednou přišel čas, kdy nás společnost přijme a nebude z nás dělat flitry natřenou hříčku přírody.

„Kdo z Vás si uvědomuje, že právě naše pomyslné „H“ (díky promiskuitě) je součástí viru „HIV“?

Na mnoha internetových „queer“ servech se během posledních dnů objevil celoevropský dotazník EMIS. Týká se sexuálního chování gayů a potrvá do konce srpna. Dotazník si může vyplnit opravdu každý. Zabere Vám to jen pár minut a je přístupný v českém jazyce. Zkuste .

CHCETE TAKÉ PRO LUKL!FE.cz PSÁT SVŮJ BLOG? OZVĚTE SE NA EMAIL: Lukas@luklife.cz



16 Komentuj!
  • Delicious
  • Facebook
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Twitter
  • RSS Feed

Komentáře: 16

Dávám palec nahoru.

Gayové si specifický životní styl ani vytvářet nemusí, ten jim je už uložen. Gayové totiž nemají svatby, neexistuje tedy pevné pouto, které by je zcelovalo a obohacovalo je o hodnoty v opravdovém vztahu. Co si bude namlouvat, registrované partnerství je jen jakási fraška. Čtěte pozorně: SVAZEK manželský, registrované PARTNERSTVÍ.
No a gayové taky nemají žádné přímé potomstvo, což z nich dělá osoby absolutně nezodpovědné s chutí utrácet svoje „těžce“ vydělané prachy.
Ten, kdo se tomuto trendu vymyká, může být považován za slušného, „správného“ člověka, ale je to jen on sám, kdo se potrestá, protože jemu podobní jsou možná vzácnější než zlato.
Mimo to, já znám gaye, kteří by ostudu svojí orientaci určitě neudělali a víte proč, protože oni svoji orientaci veřejně neroztrubují, ale nestydí se za ni. Jsou úspěšní, povětšinou spokojeně zadaní, ale „neveřejní“.

Napsal(a) björk , 07.08.10

A k čemu to je?? Kdyby tu nebyli ti, co se hlásili veřejně o své práva, byli bychom ještě dnes zalezlí z undergroundu!! blog „lehce“ zapomíná nebo spíš svévolně opomíjí(??) SVOBODNOU LIDSKOU VOLBU ! Je jisté, že mnoho věcí by mělo mít určitou formu, mez a principy (tudíž i pravidly) ale není náhodou ono nesouhlasení s jinými tím životním pnutím, které vytváří dynamiku, kterou všichni potřebujeme?? Myslíme si, že kdyby svět byl zařízen podle nás (nalinkovaný, předvídatelný, srozumitelný, kontrolovatelný a uhlazený) bylo by to děsně fajn a přitom zapomínáme, že úplné ukolébání ke klidu znamená SMRT. Přece, když všechno ustane, tak se nic neděje a pak už není nic potřeba, věci ztratí svůj účel a když není účel… jediná možnost je, že si každý člověk sám najde svůj účel, svobodně si zvolí, že mění sebe, své hodnoty, cíle, chování, k jednání… o tom to je!! A takoví jsou i ledé, které nazýváme „vykroucené buzny“, „princezny“, „královny dramat“, „buzní hysterky“ apod. ale nezapomeňme že i tito gayové stáli za mnoha důležitými věcmi a činy!! Bez nich by nebylo tolik zábavy, nebylo by o kom a o čem mluvit, proč si sakra myslíme, že máme právo pořád někoho soudit, hodnotit a umravňovat, když máme sami máslo na hlavě?? když jsme minimálně jednou dělali to samé?? Važme si toho co máme !! protože může přijít doba, kdy se budeme bát o své životy… že nívete o čem to vlastně plácám?? tak co třeba šířící se islám… šaría a hrdelní tresty… už chápete??…

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Re: Allyss
Vrať se do Encyklopedie !!!

Napsal(a) Jirka:-) , 07.08.10

Allyss:

Bez nich by nebylo tolik zábavy, nebylo by o kom a o čem mluvit, proč si sakra myslíme, že máme právo pořád někoho soudit, hodnotit a umravňovat, když máme sami máslo na hlavě??

Tohle je čistě tvůj subjektivní názor. Jaké zábavy?! To jako plkat o tom, kde s kým jaká krucna šukala, jakou má novou kabelku, botičky, džínečky, atd.? To už je snad jen vytvořenej kult chování a lidi ho nemění, naopak se mu přizpůsobují, pro mě osobně to není normální. A bez těhle lidí a této „zábavy“ se obejdu.

Nejsi ty náhodou z Prahyyy? :D

Napsal(a) björk , 07.08.10

jak jinak… nejste schopní chápat téma z globálního pohledu!! ani se nedivím – pro vás musí být všechno polopaticky vysvětleno…žádné čtení a chápání kontextu – to je váš problém!! já sem se chvílemi vztahoval na celý svět ale jinak nic no.. a pokud jde o témata… pořád se nimráte v Praze, jako by to byl pupek republiky všemocná orákule, podle který se jede všude jinde!! smůlička hoši – NEJEDE !!! vynechte svůj vlastní egoismus a pak se se mnou můžete bavit, pokud ovšem chápete mojí odpověď – protože jestli ne, pak je celej tenhle blog IRELEVANTNÍ !!

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Z Prahy nejsem ale moc by mě zajímalo, odkud jste vy dva?!

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Zajímavý blog na zamyšlení. Je fakt, že nemůžeme všechno brát tak globálně. Jsou gayové, kteří dělají dobré jméno komunitě tím, čím se zabývají, co dělají (ať je to umění či politika, je to jedno) a jaké jsou jejich výsledky. Naopak jsou gayové, kteří se předvádějí, dělají ze sebe karikatury (nebo karikaturama jsou) a prezentují se v médiích jako nějaké nevyrovnané upištěné slečinky (Hranáč, Vaněk, Chrástek, …). Bohužel lidé si pamatují tu druhou (horší) variantu.

Co se týče toho životního stylu, tak to záleží na jednotlivci. Obléká se, jak se cítí, chová se, jak je mu to přirozené nebo jak je vychovaný nebo jakou má v chování soudnost. Já sebe v žádném případě nepovažuji za vzor. Je fakt, že jako gay žiji svým normálním životem, nikde se nevystavuji, nikde se nepředvádím. Mám skupinu přátel, kteří mě berou. Vědí, že se na mě mohou spolehnout, že vše zařídím, zajistím a co si usmyslím, to je. Nemám potřebu vymetat gay kluby nebo jak v blogu je napsáno „střídat partnery jak na běžícím pásu“. Dávám přednost dlouhodobějším vážným vztahům a nikdy mě nešlo o úlety typu „sex na jednu noc“ nebo „pravidelný sex“. Asi jsem divnej, ale tak to cítím a takový jsem.

Je fakt, že společnost nás bere dost různorodě. Někteří nás berou za normální lidi, ale někteří by nás nejraději nechali vystřílet. Záleží, v jaké skupině lidí se pohybujeme. Skutečnost je taková, že podle mě se takové průvody hrdosti začínají stávat jakousi oslavou a propagací za to, že jsme jiní a ne oslavou toho, jak se situace mění a čeho komunita dosáhla. Pokud mají průvody existovat, tak v první řadě musejí změnit tvář a ne, aby to bylo jak když vypustí komedianty do ulic.

Možná mě teď budete nenávidět nebo kritizovat, ale myslím si, že mě hodně lidí i moji kamarádi dají za pravdu.

Napsal(a) TMin , 07.08.10

TMin: konečně kultivovaný a věcný komentář!! Bože, jak dlouho sem se modlil za tuto chvíli!! Opravdu dobře odvedená práce!! Máš můj obdiv!! ;-)

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Naprosto souhlasím s Vašimi komentáři. Ano, já neříkám, že mezi náma nejsou tací, kteří svými vlivy a snažemí něco pro komunitu dokázali, jenže přiznejme si, že ve skutečnosti převládá většina gayů, kteří svým životním stylem dělají nám všem ostudu. Je fajn „TMin“, že zatáváš stejný názor jako já – cítím to naprosto stejně …
Buhužel takových lidí je opravdu málo … a pokud většina gayů svůj postoj k věcem nezmění, tak nás společnosti nikdy upřímně nepřijme …

Napsal(a) Jirka:-) , 07.08.10

Těší mě, že jsme se shodli. Pokud nás „normální“ (s pojmem „normální“ jsem poslední dobou opatrný, protože co je dnes normálního), tedy většina, má brát gaye takové jací jsou, tak v první řadě gay scéna musí změnit způsob propagace a chování. Nechci tady v žádném případě moralizovat, ale myslím si, že nám gayům i lesbám pomůže zapojit se do aktivit, které jsou v dnešní době vzácností (nadace, práce s postiženými dětmi, charita, pomoc slabším a starším, … a mnohé další, uvádím příklady). Navíc, tím, že gayové jsou citliví a umělecky založení (většina, netvrdím, že všichni), tak si myslím, že to nebude problém. Tím nemyslím nějaké vystavování se někde, ale prostě využít toho, co umíme a co nás baví. Myslím si, že člověk má mnohem více schopností a zájmů, než chodit po klubech a šukat kde s kým. Navíc náš gay život je pestrý a rozmanitý, tak proč té energie nevyužít v náš prospěch. Možná tímto dokážeme víc, než že se budou pořádat průvody a demonstrace za práva LGBT lidí. Třeba tím, že dáme najevo, že jsme lidi jako ti s většinovou sexuální orientací, bude snadnější prosadit, aby registrovaní mohli adpotovat děti. Naše komunita musí lidi přesvědčit našimi činy, ne řečmi.

Já bydlím ve městě na Hané (Morava), které má něco přes 50 tisíc obyvatel, které má svoje hanácké tradice. Mě osobně zná spousta lidí, spolupracují se mnou, protože mám menší multimediální studio (kamera, střih, grafika, web) a jak to řekl jeden můj kamarád: „Osobnost z tebe nedělá tvoje orientace ani vzhled či výše zůstatku na bankovním kontě, ale činy a způsob chování a jednání“. Myslím si, že odvádím dobrou práci, protože moji zákazníci odchází spokojeni a rádi se vrací. Možná to teď bude vypadat, že se vytahuji, ale uvádím příklad na sobě.

Toto si myslím, že je základní stavební kámen toho, aby nás lidi začali brát takové, jací jsme. Viděli ty kladné stránky a vypustili to, co dělá naší komunitě ostudu. Bohužel media tomu moc nepomáhají, ale i ty jde přesvědčit, protože jsou to taky lidi.

Napsal(a) TMin , 07.08.10

Re: TMin
Čím dál tím více jsem překvapený, člověče jsme jak na jedné vlně. Je fajn, že někdo má stejné názory!

Napsal(a) Jirka:-) , 07.08.10

TMin: Víceméně s Tebou taky souhlasím. Jsi ten typ člověka s „normálním“ pohledem na věc a ten se vždycky uvítá. :-) Kamarádovy bych dal taky za pravdu až na fakt, že naše činy a chování můžou být z velké části ovlivňovány naším okolím, a to pak může zásadně měnit naši osobnost. A já myslím, že v dnešním přemedializovaném a virtuálním světě, kde chtějí všichni všechno sdílet už ani ty pravé osobnosti nemáme. Všechno spěje tak rychle, že se osobnosti lidí ani nemůžou vytvářet. Místo, abychom aktivně rozvíjely sami sebe, tak nám zbývá čas už jen na to, abychom vše pasivně přijímali.
A k tomu tématu komunity. Proč vám vlastně tak záleží na gay komunitě, když souhlasíte, že je to o každém jedinci, jak sám se chová. Je to zbytečné se tím zabývat.

Jo a nechceš tam napsat i webovky, když už jsi s tou reklamou začal? Rád se kouknu. :-)

Napsal(a) björk , 07.08.10

Tleskám autorovi!!! Stejný názor jako on a TMin. Alyss jako vždy nestojí ani za reakci, rozoumek.

Napsal(a) Cooler , 07.08.10

Když nestojím za reakci (tudíž ani za zmínku) je VÍCE NEŽ ZAJÍMAVÉ, že si mě pan Cooler bere do klávesnice… HAHAHA

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Je vidět, že mu od posledně vůčihledně otrnulo.. no uvidíme kolik energie načerpal buhehehe

Napsal(a) Allyss , 07.08.10

Allyss: Nevtírej se. Príště se vyvaruj komentovat můj blog. Na LukL!fe na sebe už rozumy upozorňuješ dost …

Napsal(a) Jirka:-) , 07.08.10