Lukáš: DEBIL A PÁN BOŽSKÝ!

Napsáno: 26.07.10 , Autor:

Každej den mám možnost sledovat x životních příběhů mnoha gay kluků…hlavně v Praze! Jednoho baví klubovej život, druhého zase internet, dalšího nákupy a chvíle s kámošema, jeden si zase užívá život s novým přítelem atd. !!! I když se navzájem zmiňovaní kluci neznají, tak jedno mají společné a to, že žijou nějakou dobu v Praze. Právě tohle město se pro ně stalo v minulosti a snad i v součastnosti symbolem svobodného života, šance žít svůj život, takovej jakej chtějí aniž by je někdo odsuzoval za to, že jsou homosexuálové. I já za takovým cílem do Prahy před sedmi lety šel…! Že tu budu moc žít aniž bych řešil, že někdo z okolí rodičů atd. zjistí, že jsem gay. Praha tuhle anonymitu nabízí a vždy nabízet bude. A proto bude stále lákadlem pro x dalších kluků z malejch měst a vesnic.

Ale opravdu je Praha tím skvělým místem o kterém sní snad každej kluk z vesnice či menšího města?

Co si pamatuju já, tak jsem v Praze vždycky viděl to, že je tu mnohem víc možností potkat toho PRAVÉHO. Poznat také víc gay kamarádů, nebát se schvovávat svou homosexualitu a žit si život takovej jakej chci aniž by o něm moji rodiče věděli. Když jsem se sem přistěhoval, tak se mi můj sen v tomhle ohledu splnil…! Ale neviděl jsem ty další věci, které mě čekají a to je placení účtů, taky kde sehnat peníze na život protože co si budeme povídat Praha je drahá a další věci. Bylo to po velice krátké době pěkně drsné vystřízlivění a rychlá životní škola…! Ale teď když na to vzpomínám, tak jsem ty časy miloval…tolik báječnejch i těžkejch situací jsem zažil, že jsem za to rád…

Za dobu co tu žiju jsem poznal x desítek kluků co šli žít do Prahy se stejným cílem jako já. A x desítek z nich tu život nezvládlo…buď se museli vrátit zpátky domů nebo je Praha semlela tak, že jsou z nich dnes trosky…! Já jsem rád, že i když jsem si tu xkrát namlátil držku, tak jedu dál a zvládám to…a snad i zvládat budu…

Co jsem tím chtěl říct? Jen vyzvat všechny kluky co sní o Praze jako o báječném místě pro život, tak ať si to pořádně promyslej a nevidějí jen to pozlátko. Protože to velice rychle zmizí a nastane tvrdá realita…

A teď se opět vrátíme k mému nekonečnému seriálu a to hledání mého PANA BOŽSKÉHO…

Tak stále není a asi jen tak dlouho nebude…! Jasně píšu si s pár klukama ale skoro každej je z daleka a já se vztahu na dálku bojím…prožil jsem si jích pár a už nemám energii na to někam dojíždět, čekat atd. Chci mít svého kluka pokud možno v Praze abych prostě když budu mít potřebu třeba ve čtyři ráno ho vidět mu zavolala a viděl ho a nebyl omezenej na nějakej blbej víkend. I když teď o tom melu a zase se zabouchnu a budu mluvit jinak :) Dneska mi totiž napsal jeden sympatickej Slovák….no a už mi šrotuje v hlavě :) Bože :) ))

Pak jsem si psal s jedním doslova DEBILEM, kterej to zkouší na každého kluka :) A já se jim skvěle bavím…! Když jsem si s ním poprvé napsal před nějakým časem na iBoys, tak mi po cca hodině komunikace napsal, že mě miluje a za další hodinu si už změnil status na „NĚCO SE RÝSUJE“ a to stejné chtěl i po mě. Pak jsem ho viděl v Praze a to jsem byl už Láska, Zlatíčko a to mě znal sotva dvacet minut. Tak jsem mu řekl, že to nemá cenu. A hned za půl dne už měl nového kluka a měl tam statusy jak ho miluje atd. Pak měl zase dalšího atd. a teď mi zase psal, že mě pořád miluje a blablablabla….! Já to nechápu. Ten kluk je buď úplně dutej, nebo neví co slovo MILUJI TĚ znamená nebo si prostě rád hraje s lidma. Narovinu mi z toho bylo trošku blbě…! Já prostě když někomu řeknu „MILUJU TĚ“, tak to myslím vážně…třeba nesnáším když to kluk na mě vybalí po měsíci vztahu to slovo. Protože tak to není!!! To je jen okouzlení. Pravá láska se pozná až tak za dva, tři měsíce…to totiž ta zamilovanost opadne a pak se ukáže jestli se lidi milujou opravdu nebo ne. Proto nesnáším doslova takové ty statusy některejch už po týdnu vztahu: „MILUJI TĚ ČUMÁČKU MŮJ ČUMÁČKOVATEJ“ a další podobný sračky…!! Bože, já se teď zase naštval :) ) Takže se jdu uklidnit počítáním…

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11….seru na počítání….jdu si hodit talířem…..

…..tak rozflákáno a od zítra žeru z papírovejch tácků…super…

Jinak minulej týden jsem se byl s kamerou luklife.cz podívat na casting soutěže GAY MAN 2010. A byl jsem překvapenej co je tam za hezké kluky…čekal jsem narovinu zrůdičky. Ale opak byl pravdou. Co mě ale zklamalo a udivilo, tak to, že někteří kluci se bojí kamer a rozhovorů. Snad když se hlásím do takovéto soutěže, tak musím s mediálním zájmem počítat. No uvidíte to na jednom rozhovoru konkrétně (videorozhovory uvedeme už tento týden zde na webu), kde ten kluk úplně vyhořel. Určitě to nebylo trémou ale prostě tím, že to nezvládá. Což mě fakt udivilo protože pokud to vyhraje (a to má velké šance) , tak na něj bude kladenej velkej tlak…

No nic…jdu spát, ráno letím na dovču…

Tak se mějte Buzničky a upřímně VÁM všem přeju aby se VÁM tento týden dařilo…

Aloha!

Lukáš



24 Komentuj!
  • Delicious
  • Facebook
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Twitter
  • RSS Feed

Komentáře: 24

JEDNOU ZA CAS SEM ZALEZU A PRECTU SI CO MAJI BUZNY NOVYHO.JO BUZNY PROTOZE SVIM CHOVANIM, FUNGOVANIM ,MYSLENIM NEJSTE TEPLY [NEBO-LI GAYOVE].ZIJU PAR LET NA ZAPADE [FRANCIE,BRITANIE] A TADY SE TO STEJNE NEJAK TAK BERE.V PRACI NA ULICI A TAK DALE MALOKDO RESI TEPLE.JSOU NA TO ZVYKLI.VETCSINOU KAZDEJ SE UDIVUJE NAT PAR ZBYTKAMA VYTOCENYCH BUZEN A NIKDO JE NEMUSI.[HLAVNE TEPLY].CO JE DOST SMUTNY TADY JE TO MENSINA ALE V PRAZE SI PRIJDU JAK NA KARNEVALE.BUZNY RADI RESI PITOMOSTI JAKO OBLECENI A VZTAHY[DRBNY TYPU KELISOVA] PRITOM KDYZ NEKAM PUJDETE ZIT A NE JEN NA DOVOLENOU NA DVA TYDNY TAK TEN UHL POHLEDU SE VAM RADIKALNE ZMENI.CHODIT JAKO PAPOUSEK PREDVADET SE A K TOMU AT TO PORADNE DORAZIM DAM NA HLAVU KREACI TYPU BARVA- KOUHOUT NEBO-LI DALSI PITOMOST DELA CESKO-SLOVENSKY BUZNY VIC TRAPNI.DOVOLIM SI RICT ZE DELAJ SLUSNYM GAYUM OSTUDU.PROBLEM JE I ZE KAZDEJ SI MYSLI ZE JE MODELKA A JAK CHYTRA .DO TOHO TA POKRITECKOST, HRANI TEATRA ,POMLUVI A TAK DAL.TO ZAZIVAM FAKT JENOM V PRAZE.TADY SE TO JEN SEM TAM A HNEDKA KAZDEJ HO MA ZA DEBILA.TAKZE POKUD BRITSKA SPOLECNOST JE O MOC VIC TOLERANTNI TAK NEKTERE VECI NEUNESE PORADNE POMALU NIKDO.HROMADU LIDI PUJDE PAR KRAT NA DOVOLENOU A HNED MUDRUJE JAK FUNGUJE SVET.DALSI PROBLEM JE ZE PROC VELKY MESTA SEMELOU VESNICANY.MALOKDO CHCE DELAT ALE KAZDEJ CHCE VYDELAT[MYSLIM TIM FYZICKOU PRACI].JE TO TIM ZE BUZNY JSOU DOSTI ROZMAZLENE A RADCSI DO POSLEDNI DOBY SPEKULUJOU CO A JAK.MOZNA I V TIM JE PROBLEM U BUZEN.JSOU TO VETCSINOU LIDI Z VESNIC A PREDVADEJ SE ZE JAKOVI JSOU PRAZACI[TO JE PROBLEM VSEOBECNE U SEDLAKU V PRAZE NE JEN BUZEN] A POTIM SE CLOVEK DIVI PROC MAJI LIDI TAKOVEJ DOJEM O PRAZE ALE ZAPOMINAJ ZE V PRAZE JE ORIGINAL PRAZAK JEN MALOKDO A TA MRCHA JE NEJAKEJ BLBECEK Z HORNI DOLNI.NEMAM PROBLEM Z VESNICANAMA ALE S JEJICH CHOVANIM A HLAVNE KDYZ SE DOSTANOU K ALKOHOLU HNED VIM ODKUD TO PACHNE.CEST VYJIMKAM. PROSIM NEURAZET JEN TROCHA SEBAREFLEXE A PROMYSLENI.JE TO JEN NAZOR S KTERIM NEMUSITE SOUHLASIT.Takze jsem vyprd ze sebe zase neco co nekhoho nasere ale jak rikam nikdo neni dokonalej ale treba mit respekt a toleranci a ne jen to ocekavat.lidi by celkove mneli vic promyslet a min mluvit.a mozna i to je vas problem lukasi ze nekdy promyslite spodkem a ne vrchem.vim ze jste dosti chytrej ale na druhou stranu mate i to co rad kritizujete.je to jen o tim ze ci nekdy promyslite i sam nad sebou a nebo jen nad druhejma.a to hned i videt podle toho co pisete.myslim ze dozravate dobou[dospivate] takze vase nazory se meni a tesi mne ze k lepsimu.ale popravde kolikrat resite pitomosti naktere se zlobyte stejne kdyz to delaj druhy.mozna by jste mneli obratit list vyskouset si v zivote neco jinyho at mate lepsi prehled o vecech.a mozna potim se vratit do praglu a resit prahu prazaky gaye buzny.zivot je nejlepsi skola.v praze mam zname teple z vesnic a kdyz resite nazory ohledne zivota tak jako by jsem slysel je kdyz ctu neco odvas.slusny lidi nezajima co mate na sobe ci smrdite a nebo jakovej uces mate.to zajima jen buzny a nektere holky co zboznujou takove buznata.ldi vas budou posuzovat jak se chovate a co reknete a az potim budou resit kraviny.co se tyce kluku a vas kdybi jste nekdy nebyli tolik prizemnej tak by jste si nasli nekho poradniho nebo-li by ste zustali spokojenej i sam [i sam ze sebou].mate svoje kvality ale nekdy je hazete do kose[zalezi od situace].apropo k iboysu.mam i ja tam nejakej profil ale sam vim ze 95 procent lidi na nim jsou prasata.ty prasata co delaj ostudu slusnym gayum.kazdej se jen ruzove vykresli a namyslene o sobe promysli.kolik lidi si tam chodi z vas jen tak popsat nezavazne.po skusenostech vim ze najit tam hodnyho cloveka, uprimnyho stoji velkou cenu ale nekdy se oplati.vy jste si vybrali cestu showbyznisu[i kdyz divneho a malyho] takze se nemuzete ani divit ze je ta atmosfera kolem vas.existuje par stranek pro gaye ale prezentace takovim spusobem jako je vase persona na strnkach je nekdy smesna.vy si tak neprijdete ponevac to mate radi i kdyz vas potim to vsechno stve ze se nekdo do vas navazi.ale to je dan za vase chovani.proc nedelate to vic introvertne.mozna ze potim budete stastnejsi.mozna?

Napsal(a) d , 26.07.10

Páni…kdybych si timhle zatěžoval prsty, tak je mam na uhel!! Krom toho by prospěla diakritika a hlavně pravopis, když už nic jinýho. Z toho co tu píšeš si mi dal hrubou představu o tom, jak vnímáš lidi (gaye) okolo sebe ale to pořád nic nevypovídá o tom, jak moc seberflexivní jsi nebo dokonce, jak moc nezapadáš do tebou samotných položeného schématu… apropo, už ti někdo řekl (nebo zamyslel ses nad faktem), že IQ není to samé co inteligence??!! a že ani emoční inteligence není vždy žádoucí?!! Mimoto, od té doby co naši předchůdci tak pracně „vycinkali“ demokracii, není nikdo povinný zapadnout do schématu ŽE ANO!! Dalo by se VELICE dlouho polemizovat o tom, kdo je jaký v záležitosti na tom, odkud pochází ale nebude to měnit nic na faktu, že se lidem nedají cpát obecná normativa!! Nechme každého ať žije svobodně dokud to nezačne zasahovat do naší svobody… trochu trpělivosti, tolerance!!! Jistě jistě, máme přece svobodu slova a projevu ano ano, ale pak je tu ta důležitá otázka: KOHO TO ZAJÍMÁ?? ZAPLATÍ TO MOJE ZÁVAZKY (POTAŽMO NEJEN FINANČNÍ)?? JE SKUTEČNĚ TAK NESMÍRNĚ DŮLEŽITÝ MŮJ NÁZOR NA VĚCI KTERÉ MOHU OVLIVNIT JEN U SEBE??!!! nóóóóóó ?!!!….že by žádná odpověď??…

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

jo ten článeček se týká pana s nickem „d“, páč vyjadřovat se k Lukášovo názoru je stejně bezpředmětné!! S jeho názorem se dá buď jen ztotožnit nebo si myslet něco jiného ( záměrně neuvádím nesouhlas, protože k názoru „A“ nemusí existovat nutně „B“ ale třeba „L“ nebo taky „F“ )… krom toho jenom by mě zajímalo, co si o mých komentářích myslí Lukáš osobně…(důvod proč sdělím jemu osobně pokud o to projeví interest) a proč ?? protože se to týká jen jeho :-D

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Jo, tak s tou Prahou, jak píše Lukáš, plně souhlasím. Taky jsem sem přišel před lety. Měl jsem jasný cíle a ty se mi podařily. Ale mám kámoše, kterej Prahu prostě nezvládal a musel po půl roce odejít jinam. A takových je víc. Praha není pro každýho, má svá specifika a ne každej je schopen je přijmout, sžít se s nima.

Napsal(a) Petr , 26.07.10

Allys no dekuju za nazor a beru ho.celkem zajimave pisete.vidim ze se snazite. : ) Ja se omlouvam za gramatiku.Fakt v ni nejsem dobrej hlavne kdyz clovek v jeden den musi psat nebo-li komunikovat ve vic jazycich ale popravde mi ani nikdy nesla.Co mne zaujalo na vas je to co jsem prave opsaval.a co se tyce mi sebereflexe.K MI PERSONE-Nejsem hezkej ani chytrej mozna tak nekdy zivotem vymrdanej.uznavam i tu moji aroganci proto ze mne v zivote vdzy nekam posunula.Jsem typ strasne zasadovyho cloveka.Takze kdyz mam chyby co vadi mne a i mojemu okoli tak se snazim zmenit ale nektere veci mi vyhovujou [prax dokazala].Pokud vim tak jsem myslim upozornoval na to ze je to jen nazor a ne kazdymu muze vonet ale o tim to je.Hezky pisete ale co z toho.Mne zajima na lidech jen tojavi jsou.Kazdej ma pravo na vlastnej nazora to mu neberu a to je to o cem si udela vetcsina lidi kdyz si to precte.nazor na vas a na moji osobu.Vite moje meritko kvality v osonim zivote je kollik lidi si mne vazi a ci jsem stastnej a spokojenej.Mne se zda ze od vas jsem uz par veci cet takze mam na vas svuj nazor jako vy na mne.Ja sem chodim jen vyjmecne kvuli prehledu do miho zivota.Kdyz chci neco zajimaveho tak ctu colourplanet co se tyce gay sveta.Ale i tam chodim sporadicky.Kdyby jsem moch poprosit lidi co jsi to ctou a myslim tim i clanek p.rejmona at se k tomu vyjadri.Jsem celkove nejak zvedavej.Dekuju

Napsal(a) d , 26.07.10

p.s Omlouvam se gramaticke chyby jeste jednou.Nekdy kdyz to ctu po sobe tak se ani nedivim ze nekomu to vadi.

Napsal(a) d , 26.07.10

Neco z mi emocni inteligence pro Allyss.Jo nejsem pan dokonalej ale pravo na vlastnej nazor ma kazdej a to se tyce demokrace.Ano vadi mi kdyz nekdo lze,krade ,pomlouva,podrazi,dela ze sebe co neni.Stejne mne vadi to ze buzny posuzujou lidi dle vizualu.Vadi mi kdyz nekde clovek rekne ze je gay a lidi ho automaticky zarazujou k lidem ze serialu a baru typu bordel.Mozna jeste neco by bylo ale tomu se rika nazor v demokracii.A slovo tolerance.Jakova je tolerance v prvni rade u lidi kdyz slisi slovo cikan.Automaticky spolecenske klyse vas odsoudi a malokdo kouka na to jakovi jste v skutecnosti [nejsem cikan ale vadi mi rasizmus a povrchnost lidi].Takovejch pripadu muzu dat mnoho.O mne si stejne nekdo mysli ze jsem nejakej blbecek ale proc mne odepirat nazor na spolecnost v kteri ziju.Lidi i kdyz o tim mluvi nekdy az moc, v praxi jsou jakovi jsou.Slovo demokracie je v prekladu vlada lidu a tim padem rozhoduje vetcsina ale s toleranci k mensine .Problem je v tim ze lidi nemaji respekt.Dokonala demokracie ani neexistuje a ta mozna jen prijde nekdy.Ale diky lidsky hlouposti nam to jeste potrva.Napriklad ruznorodost tolerance je zajimava k otazce, muzou si gayove adoptovat deti.Ja osobne proti tomu nic nemam ale tahle otazka u gayu vyvolava roporuplny reakce, pokud mate prehled co se deje.Vetcsina je za ale co ta mensina ,nema pravo na vlastni nazor?Jsou stejne teply takze se jich to tyce.Takze to zopakuju mam svuj nazor a respektuju vas ale to neznamena ze s nim musim souhlasit.Zakomplexovanyho hlupaka ktery jen chytraci neni tezky najit.Mne vy prijdete jak babicka co se kouka na televizni program a nadava, Vsechno ji vadi a pritom nevypne .Plus zitra se bude divat taky.Potim pujde ku kostelu a svuj problem nekomu zdeli.Ja rikam svuj nazor nerikam delejte to podle mne.Na to jsem moc malej clovek ze by jsem si to moch dovolit.Takze emocni inteligence u vas…zajimavi by to bylo spoznat vas jakovej ve skutecnosti clovek ste.Mozna ze zatrpklej zivotem tak ze uz nevite nic jen jako zhazovat, urazet a hlasat.Mne na p.rejmonovi imponuje to ze i kdyz s nim ve vsim nesouhlasim ale neco dela a neco dokazal.To si vazim u lidi vic jak neduleziteho chudaka co jen kvaka .Ja o sobe nekdy pochybuju co se tyce mojich kvalit ale popravde jakovi jste vy clovek…?Vubec dokazete byt uprimny sam k sobe?Mozna se mylim a jste docela kvalitni typ a neco jste uz aspon dokazal a nesedite celej zivot jenom u kompu v praze.Vite co jsem se naucil.Tohle ve skutecnosti co piseme je jen obraz jakovi chceme aby nas lidi videli a ne jakovi jsme ve skutecnosti.Proto je pro mne prioiyta osobni kontakt.Jak rikam zajimavi by bylo co jste za cloveka>Dekuju za pochopeni : )

Napsal(a) d , 26.07.10

Jistěže je potřeba individuální přístup a kontakt, jenže z mého pohledu je to natolik automaticky samozřejmé, že se těmito banalitami ( mimochodem banality jsou věci, který mi úplně nejvíc brzdí, ztrpčujou a ukracujou mi život!!!) už nezaobírám – věci, které ostatním přijdou jako něco okolo čeho se musí dělat haló jsou pro mě většinou automatické. A abych navázal – nemusím světu dávat najevo co si myslím, nebo jaký jsem, za prvé je to poměrně sebestředné a navíc postrádá to smysl. Nejdůležitější je dát všem okolo pocit, že je v jejich zájmu chtít o vás vědět a taky jim dát pocit, že za něco stojí (což je zajímá nejvíce!!) nepíšu o sobě a svých názorech ( lidi by to stejně nerozdejchali stejně jako osobní setkání se mnou!!) Pokud jde o upřímnost, tak NIKDO NENÍ upřímný!! je to další iluze kterou se snažíme zvýšit náš morální kredit, na které společnost tak vehementně apeluje, protože poskytuje obecný profit! A pokud jde o názory.Všechny jsou tak diametrálně odlišné, že nelze vyvodit normativum, které by vytyčilo jasný princip, podle kterého by se daly názory posuzovat. To jak vám připadám, není momentálně vůbec směrodatné. To mě navíc přivádí na myšlenku, že nemám ve zvyku lidi hodnoti bez toho, abych je znal nebo se nedej bože pouštěl do pejorativních hodnotících přirovnání. Pro mne je nesmírně důležitý projev člověka ale mnohem důležitější je, jak dokáže věci kolem sebe přizpůsobit a využít a to nejen literárně ale i verbálně. Je totiž docela dobře možné, že člověk jednající hrubě a neomaleně má VELICE dobré důvody a ty mohou být podepřeny velmi dobrou obhajobou… Nepotřebuji aby mne lidé viděli takového onakého nebo skutečného, pro mne je důležitější, aby se jim dalo věřit, spolehnout se na ně, aby byli schopní rozlišit dobré a nepřípustné a hlavně, aby stále prohlubovali schopnost přijmout ostatní se vším všudy tak, jak jsou. Pokud si totiž člověk uvědomí své nedostatky a chce s nimi něco udělat, nepochybně k tomu dojde a on se změní. Proto je důležitá tolerance a trpělivost!!! Všehcno, co dokážeme a chceme změnit nakonec změníme a to bez ohledu na ostatní (vynecháme nepřípustné věci a okolnosti) takže jediné na čem záleží je schopnost žít spolu navzájem bez řevnivosti, které světem hýbe. Nevraživost je to, co nás rozděluje a co vyvolává zbytečné, hloupé, krátkozraké a ničivé spory!! Ale vrátim se na začátek. Nikoho nehodnotím a nesoudím, pouze se vyjadřuji k tématu a k reakcím, které mají ostatní. Není to nic osobního!! Je to čisté vyjádření myšlenek (což je něco docela jiného než názor!! pozor nato!! ) které vedou k pokládání mnoha otázek a osvětlení daného problému stejně jako chyb a dogmatů, kterých bychom se mohli vyvarovat, pokud bychom nad problémem přemýšleli komplexněji a sofistikovaně. Člověka nelze oddělit od citů a nechat ho jen čistě logicky myslet ale být schopen analyzovat celou situaci je něco, čeho je schopen naprosto každý!! Jenže se tomu úmyslně a z naprosto drtivé většiny ZIŠTNĚ NEBO SOBECKY VYHÝBÁME. Abychom nemuseli přiznat (což všichni tak rádi děláme a milujeme!! (páni sarkasmus hadr! – opravdu sem to udělal?!!) ), že naše myšlení a jednání není zdaleka tak košer jak bychom to chtěli a představovali si to… jsou tu ovšem vyjímky…ŽE ANO!?!…

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Zajimava polemika i nazor.Apropo ja neshazuju vasi chytrost o ty asi nebude pochyb.Problem je vic v charakteru cloveka a ten roznat mozno jen castecne dle schematu psani.Pokud pamatuju tak ja se vyjadroval prvne jenom k tematu a vy k mimu nazor.Vy proste mate tu potrebu se vyjadrovat bezne k vecem a lidem.Vic promyslite nad druhymi jako nad sebou.Vyjadrovat se sofistikovane neni zadne umeni pro chytrejsiho cloveka horsi je kdyz casem je to vic trapni jak zajimave.Mozna by jste se mneli zamerit na cteni a promysleni ne jen nad svima vecama ale i nad druhejma.Mne to prijde ze to nedelate i kdyz tvrdite opak protoze by ste si jinak [jak to rikaj moravaci] nesral do huby.Hrubi ale z mi strany takovej pohled na vas.Vicemene polemika je v tim ze byt tolerentnej k nekomu a necemu neznamena s tim souhlasit primo ale je to potreba respektovat.Takze k tematu, ja nesouhlasim s chovanim a fungovanim urcitejch veci [lidi] pritom ty sami lidi o kterych jsem se vyjadroval nemaji respekt a toleranci k podivinum mozna takovim jako jsem ja ci vy [a to je ten nazor].Mluvime o buznach.Pokud jsem teplej tak mam na svuj nazor jeste vetcsi pravo jako heterak.Je to to sami jak nekdo z gayu odsuzuje adopci u paru stejneho pohlavi.Maji jen svuj nazor nic jinyho a tyyce se to jich vic jako nekoho jineho.Popirat chovani vytocenych buzen je pro mne jenom obhajoba sama sebe[muj nazor].Je to jako ten priklad s cikanama .I jim se nemusi libit jak se chova cas jejich minority.Ale spolecnost se chova i k timto lidem opovrzive bez ohledu na to jakovi jsou charakter.Tomu se rika i skatulkovani a to v nasi spolecnosti je a jen se tak lehce toho nezbavime.Jen k dalsimu prikladu kolik lidi a jak reaguje na slova rumun,ukrajinec,polak a tak dale.Kdyz mate s nekim casto nejakou skusenost automaticky prvni reakce je nejaka.Pokud ja v prvnim rade koukam na osobnost, proc buzny resi lidi a nezacnou prvne u sebe.Jednoduse ocekavaj toleranci za intoleranci.Ja nejsem heterak z kostela co mu vadi sukani prdeli a pod.Mne vadi jen sobeckost nekterich lidi.Lehce i mne oznacit za sobce ale davam jen svuj nazor k vecem verejnym k polemice.Mam rad polemiku takze se dokazu na ni dobre pobavit[nemyslim tim humor].Je to o nazorech a ty mne vehementne zajimaj.I kvuli tomu ze nejsem pan dokonalej a moji povinosti je i naslouchat ne jen mluvit.

Napsal(a) d , 26.07.10

Pro Allyss.Dal jsem si tu praci a vyhledal nejake vase prispevky od vas.Fakt nekdy to prijde az zabavni jak se do vsechneho vrtate a ke vsemu se vyjadrujete a potim to hned zaroven vyvracite ze nemate potrebu.Jo tu mate takovou ze az .Jste moc zakomplexovanej na to aby jste nekomu dali za pravdu nebo uznali svoji nejakou chybu.Tu hledate na kazdym a vsude.Jste prilis presvedcenej o svi dokonalosti.Prakticky je jen vase pravda a zadna jina.~Polemyka s takovim typem cloveka je utopie.Svoje chyby a problemy schovavate pod sofistikovane vyjadrovani.Vase psani o vas prozrazuje vic jak dost ale asi na to si musi udelat nazor kazdej sam.Mozna jsem to mnel udelat driv nez se s vami vubec zacit nejakym spusobem bavit.Platonicky zamilovanej zakomplexovanej a bez ty sebareflexe co vytikate druhym .Doslova chudak ktery ze sebe dela to co neni .Vy si myslite ze fakt jeste nekoho ohurujete svim chovanim.Odporucim kazdymu at si od vas precte vase hlasky a udela si dojem sam.Mozna by jste fakt mneli uz konecne zacit sam u sebe.Nechodim sem casto a vyjadruju se k vecem jen nahodou kdyz mne neco zaujme ale dneska jsem se pobavil jako uz davno ne.-Chytrej hlupak- asi takhle by jsem vas opsal v skratce.Ale takovejch bylo bude a je.Horsi je kdyz se takovi lidi dostavaj do nejaky dulezite funkce .Pamatuju si stejnyho chytrolina jako ste i vy.Uz mam svuj vek takze si ho pamatuju i pred rokem 89,Zeman polityk co mne neudivil svou blbosti ale tim ze ho vubec volili.Takze jako rikala moje babicka a i prababicka -vis nikdy se nesmi dostat sedlak na dulezite misto proto ze to furt spatne dopadne[i proto mame nekdy takove divne politky a proto komunizmus dopad jak dopad-diky sedlakum ve vedeni statu].Myslim ze s tim s vama koncim a poprosim skousejte to tam kde vas jeste neznaj a mne prosim vas vynechte ze svich komentaru[co pochybuju ze budete schopnej].Dekuju

Napsal(a) d , 26.07.10

Druhý článek je ražení typu pána s přezdívkou „Cooler“.
Nelze nic než jen dodat, že bez toho, aby mě dotyčný osobně znal, hodnotí mě, jako by na to snad měl právo…zvlášť když má sám máslo na hlavě (lze li to tak říci). Je tak příznačné pro všechny, kdo nejsou schopní ustát argumentaci, že okamžitě přechází do ofenzivy proti osobě, která psala článek, jehož výsledekm je právě onen ironický a rádoby moralizující text tak příznačný pro všechny, kteří neustojí komplexní argumentaci. Mimoto žádat někoho o nevyjadřování se je úplně nejvíce signifikantním dílem na příbuzných textech. Už jen to, ukazuje na omezenost a jednoduchost, která je ovšem opět projektována z druhé strany, za vehementního tvrzení, že je tak činěno osobou, proti níž je ofenzivní text veden. Pokud jde o komplexy, zřejmě můj příspěvek narazil na něco velmi nepříjemného, když je výše uvedený nucen používat slovy typu komplexy… a jen tak na okraj – vyjadřuju se jen k tomu, k čemu se vyjádřit chci a ne ke všemu a pokud to někdo neví, tak myšlení je matka omylu! Někdo tu evidentně zapomíná na svobodnou volbu takže pokud je to všechno z druhé strany přeji štěstí s těmi komplexy a i s dalšími věcmi :-D

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

A taky mě napadá – je přece naprosto normální vyjadřovat se k věcem a lidem NE??!! Kdyby tato skutečnost nebyla normální, nikdo by nepsal blogy a nikdo by nereagoval komentáři… vskutku jak řekl NEO – choice..the problem is choice!!! Snad nemusim vysvětlovat, co všechno tím míním ŽE NE?!!!!!!

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Jsem to nejak i cekal.Co uz na to rict .Myslim ze jsem se vyjadril dostatecne.Kdyz to nekomu nedochazi a furt hleda nejake argumenty.Jedinou chybu co jsem si vedom jsem udelal ze jsem si vas driv neproklepnul.Vy uz mate takovou povahu kterou jsem jasne popsal.,a, rad hlasku ktera se ted k vam hodi.Myslim ze je z filmu-NECH BROUKA ZIT

Napsal(a) d , 26.07.10

Je jedno jestli clovek zije v Praze, Brne, ostrave nebo jinde. Je to o tom jak chce clovek zit. Ano pokud mate praci kde si vydelate 13000 kc a za byt platite 12000 kc tak se to nevyplati, jelikoz v praze a kdekoli jinde na vas nikdo neceka. To vy sami musite chtit a vedet co od zivota ocekavate a podle toho se musite zaridit.

Napsal(a) morki , 26.07.10

Mistr „d“ thinks he has it all, butta´ain´t smart – just diggin´ the wrong grave ain´ta know what I truly mean!! He just makin´ what I expected from the start. But layin´ chips on would-be preachin´ and moralizing as so as like judgin´ ain´t won´t help and will lead to make im´ very lonely. Thus providing great fun makin´others realized how selfish and low smarted he´d bein´ !

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

besides…Morki has right!! Ain´t good have low bucks and livin´ in high tax place when in the end gotta so lil´ money that ain´t worth to kick you over month!! AGAIN WHAT I SAID – CHOICE, THE PROBLEM IS CHOICE!! MAN listen d´ me!!

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

souhlasím s Lukášem…ve všem má pravdu jak s tou Prahou tak i s iboysem a jeho statusama…taky jsem si všiml, že se kluci ani jednou neviděli a hned tam maji važnej vztah a vydrží jim to tak týden a to ještě přeháním…

Napsal(a) tomi , 26.07.10

FOR Allyss : Your behavior illustrates your personality.

Napsal(a) d , 26.07.10

Nor at all !! mr. „d“. Behavior is somethin´ we make more or less purposely!! it ain´t mean we really agree to what we do…(treating included). Everyone who ain´t able to differ and xolerate this bein´ very negligent!!! Behavior nor´ necessarily illustrates personality!! Accordin´ to what you´d wrote it signs inability to see further… maybe it´s because nor wantin´ to… cause´ of CHOICE do things that way and not other… why people always choose NOT WANT TO?!?? temo, nanda sorewa, kogeki ga??

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Allyss: Kope a kope…hmmmmmmmmm. : ))) Fakt Milos Zeman 2.Doporucuju vam k shlednuti dokument Listopad 89 [myslim ze se tam najdete].

Napsal(a) d , 26.07.10

d: yare yare soretomo wagamama de shta ke?? Dote mo iketo washiru bosuo ike nai. Shto janakte kougeki mutadesu yo!! Baka !!

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Allyss a i pro jiny;To neni problem nazoru a jeho polemizovani[ s tim problem nemam] ale moc pozde jsem zjistil co ste zac z vasich prispevku,mnel jsem to udelat driv jak vubec z vama neco resit je cira utopie.Jediny problem je vase osobnost jako takova.Takovej chytrolin blbecek co to potvrzujete casem a hlaskama,
no proste spolecensky chudak.Vas uz ani nikdo zhazovat nemusi to delate sam a dokonale..To sipani popela na hlavu co predvadite sam na sobe si ani neuvedomujete pre svuj egocentrizmus[staci pozorne cist a popremyslet a dojde na to casem kazdej].Jsem zvedavej na reakce na muj nazor ale vase reakce je jen reakce rozmazlenyho decka co kope nozickama.Co mne napadlo ze by trebalo tady rozvirit debatu o vas ,co si lidi mysli.Jednoduse co jste to za magora…?To by mne v tyto chvily zajimalo vice.budu uprimnej [i kdyz vy na to moc neverite] nekdy se nad tim zasmeju a divim se uz i sam sobe ze na vas reaguju.A to vy mozna potrebujete proto kdyz na vas a vase hlasky budou lidi srat tak jste v prdeli.Takze zbohem a poprosim kdyz se nekomu bude chtit o reakce.Dekuju

Napsal(a) d , 26.07.10

Vulgarism, just what I was waitin´ for!! SInce you can´t defeat the pure true, your´re usin´ projection and pseudo-psychology, which has to let me down. AIN´T WORKIN´ you lower form of life. DEAR Mr. „d“ lemme´ tell you somethin´- IT´S IMPOSSIBLE TO OFFEND A SUPERIOR INTELLIGENCE!!! keep tryin´ and maybe someone enough simple as you are shall consider to agree with ya. Otherwise note, that ALL CRAP YOU´VE TOSSED HERE HAS NO WEIGHT. And since I´m superior intelligence know this: RESISTANCE IS FUTILE!! have a nice microcycle. BAKA

Napsal(a) Allyss , 26.07.10

Besides you´re QUITE REPEATING YOURSELF…TRY ANOTHER SONG honey dear :-D

Napsal(a) Allyss , 26.07.10